compressed game android pc

بزرگ ترین مرجع بازی های فشرده اندروید و کامپیوتر

compressed game android pc

بزرگ ترین مرجع بازی های فشرده اندروید و کامپیوتر

compressed game android pc

برای اولین بار در ایران: اجرای بازی gta v در اندروید 🤩🇮🇷
‌‌

ارتباط با پشتیبانی در واتساپ:
09165253951

دانلود بازی GTA V برای اندروید + دیتا فقط 7 مگابایت

Rubeka Link | چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۵۹ ق.ظ

 

در مسیر 

Sd Card/Android/obb

بریزید حال apk را نصب کرده و وارد آن شوید

برای بار اول با اینترنت در برنامه حدود 10 تا 20 دقیقه صبر کنید تا بازی راه اندازی شود

 

 

توجه = نسخه v  (وی)  بازی gta به صورت رسمی برای اندروید منتشر 

نشده است و بازی به صورت هک شده روی اندروید قابل اجرا است و شبیه ساز 

xbox one می باشد یعنی دسته بازی xbox است.



کپی از سایت حرام و ممنوع می باشد باتشکر.

  • Rubeka Link

نظرات  (۶)

الکیه هنوز نسخه اندرویدش نیومده

هر سایتی هم لینک دانلود گذاشته لینکش واقعی نیس

الکی وقتتون حروم نکنید

من دانلود کردم فقط دیتا بود و باید فایل نصبی رو از جای دیگه دان کنید

بابا جی تی ای سان رو دوباره اینجا بزارید لطفا 

 

  • کیان خان احمدزاده
  • یک روش برای دانلود جی تی ای وی برید happy mod را دانلود کنید و بنویسید GTA V گزینه اول را بزنید و امیدوارم 

    از بازی لذت ببرید من خودم این کار را کردم و خیلی راضی هستم و مورد توجه دوستان با VPN وارد Happy mod شوید  

  • نیما نصیری
  • میشه جی تی ای وی روی چی استخراج کنم برای گوشی شیاعومی ردمی ۹ T

  • نیما نصیری
  • میشه جی تی ای وی رو پولی نکنید رایگان بدون پول باشه میشه لطفاً خواهش میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی